Geoblog.pl    Doska    Podróże    Indie    Wyruszamy na wschód

Wyruszamy na wschód

Ukraina
Ukraina, Lwów

Wyprawa rozpoczęta. Wyprawa do Indii kraju smaków, kolorów, brudu, smrodu, bogactwa, biedy. Po przeczytaniu paru przewodników, mnóstwa opowiadań, wsłuchaniu setki relacji, oglądnięciu zdjęć, nie mogłam tam nie pojechać.
Przygotowania:
1. Spakowany plecak: pare podkoszulek,krem do opalania, sandały, książkę na podróż
2. Kupione: jakieś dobre łyski może żołądkówkę na pierwsze dni odkarzania
3. Towarzystwo zaszczepione
4. Koty w opiekę oddane
5. Dyspozcje w sprawie niespłaconych kredytów hipotecznych dla rodziny przekazane

Skład wyprawy: Aga, Kasia, Ciugu i Patryk no i ja czyli Doska. To będą wakacje na miarę trzydziestoparolatków- może natchnienie od jakiegoś guru uzyskam i trochę zmądrzeje...Czas podróż zacząć. Wyruszamy zaraz po pracy w piątek około 18.00 na granicę Polsko-Ukraińską by tam wtopić się w tłum mrówkowo-przemyniczy i przedostać na ukrainę. Marszrtuką do Lwowa. O 1.00w nocy mamy pociąg do Kijowa.